Ontdek scouting en word lid!

Doe 2 keer gratis en vrijblijvend mee! Ben je op zoek naar onvergetelijke avonturen, leuke spellen, en geweldige kampen voor jouw kind? Of vind je het geweldig dat ze samen met leeftijdsgenootjes lekker buiten kunnen zijn? Dan is scouting echt iets voor jouw kind!

Bij ons zijn kinderen welkom vanaf hun 5e jaar tot ze er geen zin meer in hebben (en dat kan best lang duren). Maar dat betekent niet dat mensen van alle leeftijden alles samen doen. Meestal zijn ze bezig in hun eigen groep met kinderen of jongeren van ongeveer dezelfde leeftijd. Samen beleven ze avonturen die perfect passen bij hun leeftijd. Deze groepen worden binnen scouting speltakken genoemd.

Ontdek wat scouting te bieden heeft en laat jouw kind twee keer vrijblijvend meedoen!

Onze speltakken:

Bevers4, 5, 6 jaar
Welpen7, 8, 9 jaar
Scouts10, 11, 12 jaar
Pro-Scouts13, 14, 15 jaar
Explorers16, 17, 18 jaar
Stam18+
Blauwe Vogels*7 – 15 jaar
* Speltak voor kinderen met een beperking, zij hebben 1x per 3 weken opkomst.

Vul onderstaand formulier volledig in en wij nemen dan zo snel mogelijk contact op. We gebruiken deze gegevens voor het eerste contact. Tot snel!

Kies je speltak

Geboortedatum