Verhuur

De Woudhut

Ontdek een unieke locatie voor onvergetelijke scoutingkampen en avontuurlijke dagactiviteiten! Gelegen aan de rand van de woonwijk, nabij de A50, biedt onze ruime blokhut in Apeldoorn, Gelderland de ideale setting. Onze blokhut en locatie voorzien in alle benodigde faciliteiten, lees hieronder alles over onze faciliteiten. We verhuren alleen aan Scoutinggroepen. Verhuur voor feesten en partijen is helaas niet mogelijk. Als scoutinggroep in Apeldoorn bieden wij ook regelmatige verhuurmogelijkheden. Neem contact met ons op voor meer informatie en ontdek wat onze locatie te bieden heeft.

Ruim en toegankelijk

Ons moderne gebouw (2009) beschikt over 3 ruime lokalen, een volledig uitgeruste keuken en is rolstoeltoegankelijk.

Veelzijdig buitenterrein

De blokhut ligt aan een groot speelveld met helling, deels verlicht buitenterrein, eigen parkeerplaats en een gezellige kampvuurkuil.

Prachtige omgeving

Gunstig gelegen nabij het bos, goed bereikbaar per OV en auto, fietsafstand van het centrum en in de buurt van diverse supermarkten.

Ontdek onze blokhut
  • Ruime keuken met grote eettafel (36 m²)
  • Gang met wasbak (72 m²)
  • Natte ruimte met twee toiletten en een invalidentoilet, voorzien van 2 douches (18 m²)
  • Welpenlokaal (54m²)
  • Scoutslokaal (54m²)
  • Bever/Explorer lokaal (54m²) – slaapvertrek
  • Gratis wifi in de hele blokhut
  • Volledig aangepast voor mindervaliden, inclusief toiletten en douche.

Verhuurinformatie

Ben je als scoutinggroep benieuwd naar onze verhuurmogelijkheden in Apeldoorn, Gelderland? Hieronder zetten we graag alle details over de kosten en opties op een rij.

Kosten en Details

• Standaard huurkosten: €6,50 p.p.p.n (minimaal 20 personen), excl. gas/water/licht en optioneel gebruik van de container.
  • Dagverhuur mogelijk tegen aangepast tarief.

Extra Kosten:

• Gas/water/licht: verrekend met de huurder.
  • Afvalcontainer: €50,-
  • Borg: €250 per keer.

Verhuurmogelijkheden en informatie:

• Weekendverhuur: aankomst vrijdagavond (vanaf 21.30 uur) en zaterdag (vanaf 13.00 uur). Uiteraard zijn afwijkende aankomsttijden, in overleg, meestal mogelijk.
  • Er is geen verhuur mogelijk tijdens eigen scouting opkomsten van Marca Appoldro.
  • Bezichtiging op afspraak mogelijk.
  • Gas/water/lichtstanden opgenomen bij aankomst en vertrek.
  • Er is geen keukeninventaris aanwezig.
  • Huurovereenkomst en handige groepsinformatie beschikbaar in de blokhut.
  • Flexibele mogelijkheden bespreekbaar. Geef gerust je wensen aan en samen kijken we wat er mogelijk is.

Locatie blokhut: Scouting Marca Appoldro zit in Apeldoorn aan de Lupineweg 75 in de wijk het Woudhuis.

Contact opnemen om te huren