Scouting vrijwilliger worden?

Ben jij degene die onze vereniging komt versterken? Bekijk hieronder al onze vacatures en sluit je aan bij de grootste jeugd- en jongerenorganisatie van Nederland! Ben jij onze scouting vrijwilliger dan bieden we jou de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen, een geweldige samenwerking met andere vrijwilligers en door het jaar heen meerdere gezellige gezamenlijke groepsactiviteiten. Bekijk snel of een van onderstaande vacatures aansluit bij jou wensen, of stuur een open bericht via ons contactformulier als je ergens anders mee kan helpen. Zien we je snel?

BEVERLEIDING
Als Beverleiding sta je (wekelijks) zaterdag ochtend voor een groep van ca 10 kinderen in de leeftijd van 4 t/m 6 jaar. Samen met de medeleiding bedenk je de creatiefste programma’s passend bij de leeftijdsgroep. Daarnaast heb je regelmatig overleg en ben je alleen of in teamverband bezig met het uitwerken van de programma’s.

• Je bent een echte teamspeler
• Een VOG aanvragen is geen probleem

Interesse? We bespreken graag samen de mogelijkheden. Neem snel contact met ons op via ons contactformulier
EXPLORER BEGELEIDING
Als Explorer begeleider ondersteun je de jeugd met hun programma’s en kampen. Je Staat (wekelijks) vrijdagavond voor een groep van ca 10 jongeren in de leeftijd van 16 t/m 18 jaar. Daarnaast heb je eens in de zoveel tijd overleg en ben je alleen of in teamverband bezig met het uitwerken van bijvoorbeeld kampen.

• Je bent een echte teamspeler
• Een VOG aanvragen is geen probleem

BESTUURSLEDEN VERENIGING
Meerdere bestuursfuncties voor het verenigingsbestuur.

Vacante functies:
• Voorzitter
• Secretaris
• Penningmeester
• Algemeen bestuurslid

Dit vinden we extra belangrijk:
• Alle functies hebben hun eigen specifieke vereisten, deze bespreken we graag met je in een persoonlijk gesprek.

Interesse? Neem dan snel contact met ons op via ons contactformulier
(MAS) STAGE
Ben jij groot fan van Scouting? Of wil je juist kennismaken met Scouting? Ieder seizoen hebben we bij een aantal speltakken de ruimte voor (maatschappelijke)stagiaires.

Samen met het team leer je avontuurlijke programma’s maken voor de leden, help je wekelijks met de opkomsten en leer je een hoop nieuwe mensen kennen. Duik in de wereld van de vrijwilligers bij Scouting en ga het avontuur aan!

Dit vinden we extra belangrijk:
• Je bent gemotiveerd en hebt zin in je stage
• Je kunt je inleven in de doelgroep
• Samenwerken in een team is voor jou geen probleem

Stage lopen? We bespreken graag samen de mogelijkheden. Neem snel contact op met onze stagecoördinator via ons contactformulier