Stam (18+)

Ben je 18 jaar of ouder en op zoek naar een geweldige manier om je vrije tijd door te brengen, vol gezelligheid en uitdaging? Dan is het hoog tijd om je aan te sluiten bij onze Stam, ook wel bekend als de Stampertjes! Bij de Stam vind je te gekke activiteiten die je energie geven voor de hele week. Maak kennis met gelijkgestemden die, net als jij, graag de uitdaging aangaan en nieuwe grenzen verkennen.

Maar wat houdt de Stam eigenlijk in?

Scouting is traditioneel gericht op kinderen, maar vanaf 18 jaar draait het bij ons niet meer om het aanleren van vaardigheden. Onze focus ligt op vriendschap, gezelligheid en avontuur. De Stam bestaat uit enthousiaste leden van 18 jaar en ouder, die samen een hechte groep vrienden vormen. We genieten van elkaars gezelschap, bedenken ‘briljante’ uitdagingen en helpen elkaar om vaardigheden te verbeteren wanneer dat nodig is.

Wat staat er op het programma tijdens onze bijeenkomsten?

Actie, actie en nog eens actie! Van het stoken van bijzondere vuren tot het elkaar challengen met grootse uitdagingen. Eens per maand op zaterdagavonden staat bij de Stam een energieke activiteit centraal, terwijl we elke vrijdagavonden lekker ontspannen met potjes tafeltennis, creatieve spelletjes of gewoon gezellig kletsen.

Wat maakt onze groep zo uniek?

Wij houden van een beetje gekheid! Zo organiseren we bijvoorbeeld een Charly Tocht langs verschillende snackbars, een hike met een culinair tintje. Ook gaan we graag uitdagingen aan, zoals het trotseren van een kabelbaan. En als er een spetterend feest is, zijn wij van de partij! Natuurlijk delen we ook graag onze kennis en ervaringen met andere Stamgroepen van diverse scoutingverenigingen.

En wat zijn onze toekomstplannen?

Die zijn groots! We hebben plannen voor allerlei avonturen, zowel in Nederland als daarbuiten. Denk aan weekenduitjes, kampen en zelfs internationale reizen. Het mooie is dat we als groep alles zelf bedenken én organiseren. Voor de Stampertjes is geen uitdaging te groot!

Dus, ben je binnenkort ook van de partij bij onze Stam?

Bij de Stam van Marca Appoldro ben je verzekerd van een levendige en inspirerende omgeving waarin je je grenzen kunt verleggen en waar vriendschappen voor het leven ontstaan. Sluit je aan en beleef samen met ons de tijd van je leven!