Steun scouting door te sponsoren

Om de opkomsten voor onze enthousiaste scouts zo divers mogelijk te houden, organiseren we een breed scala aan activiteiten. Of het nu gaat om binnen- en buitenactiviteiten, het gezellige Koningsdag, of onze avontuurlijke korte en lange kampen, we hebben een schat aan spel- en kampeermateriaal nodig. Dit materiaal vereist regelmatig onderhoud en vernieuwing.

Bovendien maken we gebruik van ons eigen clubhuis, ‘de Woudhut’. Om onze bijeenkomsten veilig, warm en goed verlicht te houden brengt dit maandelijkse kosten met zich mee. Uw steun door te sponsoren is daarom van harte welkom.

Wil je als organisatie ons hierin helpen? We bespreken graag de mogelijkheden.

Neem contact met ons op via ons contactformulier.

Sponsor ons gratis!

Met SponsorKliks kan iedereen nu zelf een financiële bijdrage leveren aan Scouting Marca Appoldro, zonder dat het ook maar iets extra kost! Hoe werkt het? Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via onze pagina op Sponsorkliks wordt gedaan. Deze commissie stort SponsorKliks op onze bankrekening.