Tot de volgende!

Koningsdag Vol Avontuur was één groot succes! Van ontsnappen uit de spannende escaperoom tot het naar beneden glijden via de lange Zipline. Voor groot en klein was er iets te doen, een echt familie evenement georganiseerd door de vrijwilligers van Scouting Marca Appoldro.

We danken iedereen voor de komst, ook in 2025 maken we er uiteraard weer een Koningsdag Vol Avontuur van, daar zijn jullie toch ook bij?

Zaterdag 26 april 2025

Bijdragen aan dit geweldige evenement en je bedrijf in de schijnwerpers zetten? We zijn altijd opzoek naar bedrijven, organisaties of personen die ons kunnen en willen sponsoren. Denk bijvoorbeeld aan materialen voor activiteiten of prijzen voor de loterij. We gaan graag met je in gesprek, zodat we het beste voor elkaar kunnen betekenen. Onderstaande sponsors gingen je voor tijdens de afgelopen editie. Neem snel contact op via ons contactformulier.